ZUMBA - NOVINKA OD LEDNA 2010!

08.12.2009 15:25

První cvičení, které připomíná taneční párty...

Napadlo vás někdy, že by bylo příjemné užít si cvičení tak jako na nějaké taneční párty? Díky zumbě je to možné. Nový fitness program spojuje cvičení s latinskoamerickými tanci. A je po celém světě čím dál oblíbenější.

Zábava jako na taneční párty

Zumba se hodí pro všechny, kteří nechtějí jenom dřít v posilovně, ale cvičení si skutečně užít a udělat tak něco nejen pro svoji fyzičku, ale i pro psychiku. "Zumbu jsem si skvěle užila, cvičení mě moc bavilo a hned jsem se těšila na další hodinu. Konečně jsem našla cvičení, do kterého se nemusím nutit, ale které je pro mě opravdou zábavou," popsala svoje nadšení studentka Klára.

Zumba přitom není jen zábava, ale pomáhá také spalovat tuky. Při cvičení totiž pracuje skutečně celé tělo a ne jen některé jeho část, jak je tomu u některých jiných cvičení. "Po zumbě jsem byla úplně vyřízená a strašně zpocená. Ale spokojená, skvěle jsem si zacvičila, probudila endorfiny a cítila jsem, že jsem pro svoje tělo něco udělala," potvrdila Klára.

Tak trochu zábavnější aerobic

Protože zumba vznikla jako náhrada za hodinu aerobicu, hodně z něj vychází. Je však ladnější, spíš než sport připomíná tanec. Propojuje prvky aerobního cvičení s tanečními kroky ze salsy, rumby, merengue, mamba i hip hopu. Navíc s sebou podle tvůrců nese obrovskou výhodu - je zábavná, takže je jednoduší vydržet cvičit, dokud se hned nedostaví viditelné výsledky.

A abyste si udělali představu, co zumba je, podívejte se na následující video:

https://www.youtube.com/watch?v=u5JmPXvdCuA&feature=related

Zpět